Nova programació del curs 2020-2021 al Centre Cultural
Ja està disponible el calendari i les activitats previstes per al curs 2020-2021
Josep Hospital torna a exposar a la Sala Arimany
El treball es diu Cargol treu banya, fotografies per a petits i grans.
Canovelles commemorarà la Diada Nacional de Catalunya a Can Palots i amb restriccions per garantir la seguretat
La celebració de l’11 de setembre s’ha adaptat a la situació sanitària actual per tal de garantir la seguretat i minimitzar el contacte entre persones. Amb l’objectiu de limitar l’aforament, l’acte es traslladarà al Teatre Auditori de Can Palots i es restringirà a dues persones per cadascuna de les entitats participants.
Ja us podeu inscriure al primer dels cursos per a comerciants programats per l’últim trimestre de l’any
El curs, que gira entorn el desenvolupament i decoració de campanyes comercials, és gratuït i es durà a terme els dies 15 i 17 de setembre de 14 a 16 hores. Per participar-hi, cal inscripció prèvia.
Ja podeu consultar les activitats del Centre Cultural per al curs 2020-2021
Les preinscripcions online dels exalumnes del curs 2019-2020 es realitzaran del 14 al 16 de setembre, mentre que les preinscripcions telefòniques s’iniciaran a partir del 21 de setembre en horari de 16 a 21 h.
Canovelles ja ho té tot a punt per l’inici del curs escolar
L’Ajuntament ha posat a disposició dels centres educatius diversos espais per a ser utilitzats com a aules, tot i que, de moment i tenint en compte les ratios indicades pel Departament d’Educació, no caldrà fer-ne ús. A més, els centres educatius han establert protocols per garantir grups estancs de convivència i minimitzar el contactes.
Pròrroga de 15 dies de les mesures especials per contenir el brot de la COVID-19 a Canovelles, Granollers i Les Franqueses del Vallès
Aquest dimecres, 9 de setembre, entra en vigor la RESOLUCIÓ SLT/2160/2020, de 8 de setembre, per la qual es prorroguen determinades mesures especials en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de la COVID-19 als municipis de Canovelles, Granollers i les Franqueses del Vallès.
Canovelles dona gel desinfectant i material de protecció al CAP i a la residència Maria Auxiliadora
En total, a cadascun dels centres, s’han repartit lots que inclouen 150 bates quirúrgiques, 45 ulleres d’autoprotecció, 25 litres de gel hidroalcohòlic i una caixa amb pantalles facials 3D.
El 14 de setembre s’obren les inscripcions als cursos de català del Consorci per a la Normalització Lingüística
El període de matriculació és del 14 al 16 de setembre per a antics alumnes i els dies 17,18, 21, 22, 23, 24 i 25 de setembre per al públic en general. A més, s'ofereixen més cursos gratuïts i matrícules més econòmiques com a resposta a la crisi.
Canovelles commemora una Diada Nacional de Catalunya marcada per la pandèmia de la covi-19
La celebració de la Diada Nacional de Catalunya ha estat marcada per les mesures sanitàries de la covid-19. L’acte i l’ofrena floral, on finalment hi ha participat més d’una vintena d’entitats, s’ha celebrat al Teatre Auditori de Can Palots.
Nova programació a Escena Gran
La venda d'abonaments començarà el 14 i 15 de setembre i la venda d'entrades individuals, el 16 de setembre
Més de 2.200 alumnes inicien el curs escolar 2020-2021 seguint les estrictes mesures de seguretat
Aquest matí, un total de 2.279 alumnes han començat el curs escolar 2020-2021 a Canovelles, un curs atípic i marcat per les mesures sanitàries adoptades en l’àmbit educatiu. Així, cada centre ha establert protocols per tal de garantir grups bombolla i evitar aglomeracions a les entrades i sortides.
Canovelles homenatjarà les víctimes durant l’estat d’alarma en un acte amb motiu del Dia Internacional per la Pau
Durant l’acte, que es durà a terme el 26 de setembre a les 18 hores al Teatre Auditori de Can Palots i amb aforament limitat, el consistori també pretén agrair la feina de treballadors i voluntaris que ens han ajudat a superar la pandèmia.
Obert el termini per sol·licitar subvencions per a habitatges buits que es posin a lloguer per mitjà de la Borsa Comarcal
Avui s’ha obert el termini per presentar la sol·licitud per accedir a subvencions per a habitatges desocupats que es posin a lloguer a través de la mediació de la Borsa Comarcal.
El proper dijous Canovelles celebra el ple ordinari del mes de setembre
El proper dijous 24 de setembre, a les 20.15 hores, tindrà lloc la cinquena sessió plenària ordinària. El ple se celebrarà de manera telemàtica i es podrà seguir a través del canal de YouTube de l’Ajuntament de Canovelles.
Encara us podeu inscriure al curs de “Monitor/a de lleure” que es farà a El Local
Si tens entre 18 i 29 i actualment no estudies ni treballes pots accedir a aquesta formació gratuïta que dona accés al títol de monitor/a de lleure de la Generalitat de Catalunya.
Informació sobre el confinament d’un grup a un centre educatiu de Canovelles
El Departament d’Educació ha actualitzat les dades de sobre els centres educatius de Catalunya amb algun grup confinat degut a la covid-19, entre els quals s’inclou l’Escola Jacint Verdaguer.
Pròrroga de 15 dies i ampliació de les mesures especials per la contenció del brot de la COVID-19 a Canovelles, Granollers i Les Franqueses del Vallès
Aquest dijous s’ha publicat al DOGC la RESOLUCIÓ SLT/2312/2020, de 23 de setembre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures especials en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de la COVID-19 als municipis de Canovelles, Granollers i les Franqueses del Vallès.
Informació sobre el confinament d’un segon grup estable a l’escola Jacint Verdaguer
Segons les dades del Departament d’Educació, actualment a Canovelles hi ha dos grups estables confinats, ambdós a l’escola Jacint Verdaguer. Pel que fa la resta de centres educatius del municipi no s’ha detectat cap cas positiu ni tampoc ha calgut confinar de manera preventiva cap grup estable.
Ja us podeu inscriure als cursos per a comerciants del mes d’octubre
El servei de Dinamització econòmica de l’Ajuntament de Canovelles ha programat diversos cursos gratuïts dirigits a comerciants. El calendari inclou formacions sobre com fixar preus i calcular marges, sobre l’ús d’Instagram o sobre la gestió de les compres.
Canovelles aprova l’increment de més de 700 hores del Servei d’Ajuda al Domicili (SAD)
Aquest dijous, 24 de setembre, a les 20.15 hores, s’ha celebrat el cinquè ple de l’any. Durant la sessió s’ha aprovat l’ampliació d’hores del Servei d’Ajuda al Domicili (SAD). La sessió també ha servit per aprovar l’acord relatiu a la contractació de persones en situació d’atur o el nomenament dels vocals representants dels grups municipals en el consell escolar.
Aquest curs 2020-2021, els Camins Escolars es presenten en format audiovisual
Canovelles ha editat vídeos per il·lustrar els Camins Escolars. Les cinc peces, una de cadascuna de les escoles de primària i una conjunta que inclou imatges dels quatre centres educatius, pretenen donar a conèixer el recorregut que han de seguir els infants per anar i tornar de l’escola a peu i de manera segura.
Canovelles homenatja les víctimes durant l’estat d’alarma a la celebració del Dia Internacional per la Pau
Durant l’acte, el consistori també ha agraït la feina de treballadors i voluntaris que ens han ajudat a superar la pandèmia.
Ja està oberta la convocatòria del Programa de Subvencions per als Centres Educatius per a la igualtat d’oportunitats. Curs 2020-2021
L’objecte d’aquest programa de subvencions és garantir la igualtat d’oportunitats a aquells alumnes de Canovelles per a la família dels quals és molt costós o impossible d’assumir la despesa del material requerit per al desenvolupament de les activitats curriculars i ordinàries d’aula de l’actual curs lectiu. Període de presentació de les sol·licituds: 28/09/2020 a 26/10/2020
Canovelles obre una línia d’ajuts per als comerços afectats econòmicament per la covid-19
L’Ajuntament de Canovelles destinarà 175.000 euros a pal·liar els efectes econòmics provocats pel tancament obligatori d’establiments i serveis durant el període de l’estat d’alarma. L’objectiu d’aquesta línia d’ajuts, que es podrà sol·licitar fins al 30 d’octubre, és donar suport als marxants, el petit comerç i els serveis del municipi i promoure la seva continuïtat.
Informació sobre els confinaments de grups estables als centres educatius de Canovelles
Actualment a Canovelles hi ha sis grups estables en quarantena: tres a l’escola Els Quatre Vents, un a l’escola Jacint Verdaguer, un a l’institut Bellulla i un a l'institut Domus d'Olivet. D’altra banda els dos primers grups de l’escola Jacint Verdaguer que havien estat confinats ja han acabat la seva quarantena.
Tornen els tallers d’autoconeixement per a dones
Aquest dimarts es reprenen els tallers d’autoconeixement per a dones. Les sessions es realitzaran tots els dimarts a les 19.30 hores, a la segona planta de la biblioteca Frederica Montseny. Per participar cal inscripció prèvia.
Ja podeu visitar l’exposició de pintura Llum pròpia de Joana Antúnez
Des d’aquest dilluns, el Centre Cultural acull l’exposició Llum pròpia de Joana Antúnez, una mostra de pintura que es podrà visitar fins al 26 d’octubre en l’horari d’obertura del Centre Cultural, de dilluns a divendres de 16 a 21 hores.
Prorroga de 15 dies més de mesures especials per la contenció del brot a Canovelles, Granollers i Les Franqueses del Vallès
Aquest divendres s’ha publicat al DOGC la RESOLUCIÓ SLT/2479/2020, de 8 d’octubre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures especials en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de la COVID-19 als municipis de Canovelles, Granollers i les Franqueses del Vallès.
Actualment a Canovelles hi ha dos grups estables en quarantena: un a l’escola Joan Miró i un altre a l’institut Domus d’Olivet. La resta de grups que havien estat confinats ja han acabat la quarantena.
Ple extraordinari per modificar les Ordenances Fiscals
El proper dijous 15 d’octubre, a les 20.15 hores, tindrà lloc la sessió plenària extraordinària per tal de poder modificar les Ordenances Fiscals del municipi. El ple se celebrarà de manera telemàtica i es podrà seguir a través del canal de YouTube de l’Ajuntament de Canovelles.
L’associació Comerç Actiu Canovelles posa en marxa la campanya “Activa el comerç a Canovelles”
La campanya que s’enmarca dintre les activitats que promou l’associació per reactivar l’economia local, consisteix en un sorteig multitudinari de més de 1.500 euros en vals descompte. La campanya estarà en marxa fins finals d’octubre.
Recomanacions per a una Castanyada segura
Protecció Civil de la Generalitat, davant la proximitat de la festivitat de Tots Sants els dies 31 d’octubre i 1 de novembre, ha establert les principals recomanacions per tal de celebrar aquesta festa amb seguretat i complint totes les mesures i restriccions per la COVID-19.
Canovelles crea una Taula de Seguretat i Convivència que integra cossos de seguretat i personal tècnic municipal
La taula pretén abordar aspectes relacionats amb la seguretat i la convivència al municipi des d’un punt de vista integral, partint del treball conjunt de la Policia Local de Canovelles, el cos de Mossos d’Esquadra i personal municipal de les diferents àrees del consistori.
Canovelles aprova la modificació de les Ordenances Fiscals
Aquest dijous, en sessió plenària extraordinària, l’Ajuntament de Canovelles ha aprovat la modificació de les Ordenances Fiscals per a l’exercici 2021. Les modificacions giren entorn a tres objectius principals: donar suport a l’economia local, promoure una fiscalitat verda i que lluiti contra l’emergència climàtica, i facilitar la relació entre l’administració i els ciutadans.
Mesures per contenir els brots aplicables a tot Catalunya
Mitjançant la Resolució SLT/2546/2020, publicada al DOGC número 8248, de 16 d’octubre, la Generalitat de Catalunya ha establert mesures especials en matèria de salut pública per a la contenció de l'expansió de la pandèmia causada per la COVID-19. Aquestes mesures són aplicables al territori de Catalunya a partir d’aquest divendres i per un període de 15 dies.
Davant les mesures adoptades, Canovelles suspèn el mercat dels diumenges
L’Ajuntament de Canovelles, davant les mesures adoptades pel Govern de la Generalitat i la impossibilitat de garantir la restricció del 30% de l’aforament, ha decidit suspendre el mercat del proper diumenge 18 d’octubre. No obstant això, el consistori treballa per reprendre l’activitat el més aviat possible.
Ja podeu consultar l’Avui Canovelles del mes d’octubre
Divendres es va distribuir l’Avui Canovelles número 116, una edició que inclou informació sobre l’homenatge a les víctimes durant l’estat d’alarma, l’inici del curs escolar, les subvencions per a comerciants o la nova programació escènica a Can Palots.
Actualització de les mesures per contenir els brots aplicables a tot Catalunya
Mitjançant la RESOLUCIÓ SLT/2568/2020, de 19 d'octubre, la Generalitat de Catalunya ha modificat algunes de les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot adoptades el passat 16 d’octubre. Així, els establiments comercials annexos a gasolineres i els establiments de menys de 300 metres quadrats hauran de romandre tancats de 22.00 a 7.00 hores. A més, en els equipaments cívics no es podran realitzar activitats cíviques i comunitàries grupals que impliquin presencialitat.
Canovelles suspèn el mercat dels diumenges fins que la situació sanitària millori
Davant la situació epidemiològica actual, les mesures adoptades pel Govern de la Generalitat i la impossibilitat de garantir la restricció del 30% de l’aforament, l’Ajuntament de Canovelles manté la suspensió del mercat no sedentari dels diumenges per a l’edició del proper 25 d’octubre i fins que la situació sanitària millori.
Tipus Tots Notícies Ple Ajuntament Publicacions Categories Totes les categories Temàtiques Totes les temàtiques Participació Patrimoni Cultura Igualtat Educació Esports Gent gran Infància Joventut Serveis Socials Salut pública Urbanisme Medi ambient Seguretat Ciutadana Convivència i solidaritat Dinamització Econòmica Any Mes Tots Gener Febrer Març Abril Maig Juny Juliol Agost Setembre Octubre Novembre Desembre Ordre El més antic El més nou Cercar