El passat 15 de juny, Youssef Essabani, del Club Atletisme Canovelles, es va proclamar campió de Catalunya infantil dels 3000 m amb una impressionant marcar de 9' 42'' 75, que el situa com l'atleta infantil amb millor marca d'Espanya de l'actual temporada.
Al Campionat de Catalunya Infantil, celebrat a Tarragona, també van destacar altres atletes del club, com ara, Mohamed Chouiquet, que va quedar 5è als 1000 m obstacles, fent la seva millor marca personal: 3' 09'' 31, i 12è en la prova de llançament de javelina (amb una distància de 19,36 m). Mohamed Reda El Kobbi, per la seva part, també va millorar un lloc respecte a la prèvia finalitzant 9è als 3000 m marxa amb un temps de 18' 52'' 58.
A banda del Campionat de Catalunya Infantil, el Club Atletisme Canovelles va participar al Campionat de Catalunya de Curses de Muntanya, celebrat a Vacarisses, el 16 de juny. Al campionat, Alfonso Guillén va quedar 5è absolut, la qual cosa li va permetre guanyar un premi en metàl·lic, i 3r en la categoria veterans-35, per darrera de Pol Guillén i Marc Otero. Cal destacar, per últim, el triomf de Yasmina Mesa al Campionat de Catalunya Cadet, disputat a Lloret de Mar el passat 17 de juny. La canovellina, també del Club Atletisme Canovelles, va quedar en la 10a posició a la prova dels 1000 m, establint la millor marca absoluta del club de tots els temps: 3' 21'' 40.