La Colla Gegantera et convida a la presentació de la restauració de les gegantes de Canovelles. Lacte públic, emmarcat dins dels actes festius de lAplec, tindrà lloc a lEra Can Castells durant la Demostració de cultura popular.
Les gegantes van haver de restaurar-se a causa de laccident que va patir la colla gegantera a lautopista, el 23 de setembre de 2012, quan tornava de la trobada gegantera dOlesa de Bonesvalls (Alt Penedès). El remolc de la colla va quedar molt malmès, així com la geganta Cisqueta i la gegantona Vicenteta, que van patir forts danys i cops i es van trencar els braços i els cavallets. Des daleshores, la colla Gegantera ha organitzat diverses activitats a Canovelles amb lobjectiu que els veïns i les veïnes col·laboressin en la seva restauració.
Gràcies a lesforç de la colla i a la col·laboració de moltes persones, les gegantes de Canovelles tornen a estar en perfecte estat. Per això, la colla et convida a veure la seva presentació pública el proper 1 dabril. No hi pots faltar!