VII Trobada del voluntariat per la llengua del Vallès Oriental

Dimecres, 17 d’abril de 2013
El dissabte 20 d'abril ens reunirem tots aquells que participen en el programa de voluntariat i en els cursos de català per adults.

La III Trobada es va fer a Canovelles el 2009 i va ser un èxit d'assistència i participació.

En els darrers anys, però, ha canviat el plantejament de les trobades i el que fem és una caminada per la comarca per visitar els pobles veïns i fer una miqueta d'exercici.

Hem anat de Gualba a Campins, hem pujat a la Torre Roja de Caldes i aquest any anirem de Marata a Corró d'Amunt i coneixerem el paisatge més agrari del Vallès Oriental, un cop a Corró visitarem l'església, la font i passejarem entre les paradetes que ens posaran els amics de la Cooperativa de les Franqueses per conèixer productes de proximitat i artesanals i farem un tastet de mongetes del ganxet. Després del dinar de germanor, actuaran el Cor de Corró d'Amunt i el Cor Femení de Granollers i tornarem cap a Canovelles amb el mateix autocar que ens haurà recollit a quarts de deu del matí, davant de l'Ajuntament. Esperem que el sol ens acompanyi, però que sigui un solet suau per fer més agradable la caminada!

Darrera actualització: 22.02.2017 | 12:36