Tot a punt per Carnaval!

Divendres, 13 de febrer de 2015
Més de vint comparses desfilaran el 14 de febrer pels carrers de Canovelles per aconseguir el premi a la millor comparsa d'aquest any

Dissabte 14 de febrer s'iniciarà la cercavila més esbojarrada de l'any, a les 18 h, al carrer Indústria. La vintena de comparses recorreran els carrers del poble fins arribar a la plaça de la Joventut, al voltant de les 20 h, on es farà el discurs del rei del Carnestoltes, es lluiran les comparses i es proclamaran els guanyadors a la millor comparsa, la millor carrossa i la millor coreografia. A les 23 h, els grups participants i tothom que s'hi apunti, podrà gaudir del Concert de Carnaval a El Campanar.

RUA INFANTIL
Un dia abans, divendres 13 de febrer les comparses infantils de les escoles i els centres educatius de Canovelles es trobaran, com cada any, al carrer Indústria (a les 10 h) per recórrer els carrers del poble acompanyats de familiars i professors.

Darrera actualització: 22.02.2017 | 12:48