Si tens ganes d’organitzar activitats i conèixer altres joves amb inquietuds, participa en el taller gratuït d’associacionisme juvenil que tindrà lloc el dissabte 22 de març, de 16 a 19.30 hores, a la zona social La Taca El Local.
L’activitat té per objectiu aprendre a organitzar-se per tal de tirar endavant projectes i fer realitat idees originals d’activitats o projectes juvenils al municipi. Compta amb el suport de la Diputació de Barcelona i serà impartit per l’Escola Lliure el Sol, vinculada a l’educació popular i l’economia social i solidària.
Per a més informació i inscripcions podeu contactar amb Joventut a través del correu joventut@canovelles.cat o trucant al telèfon 93 846 59 40. També podeu contactar de dilluns i dijous de 16 a 20 hores.