Presentació de la nova temporada del Canovelles Básquet Club
El passat diumenge, 16 de novembre, al pavelló municipal del c. Diagonal es va inaugurar la nova temporada 2008 - 2009 per tots els equips del Canovelles Básquet Club. Va ser un dia, com cada any, ple d'il·lusió per tothom: esportistes, entrenadors, pares i mares i Junta Directiva.
A les 11 h de diumenge es va disputar el partit entre el Canovelles BC "B" i el SECAM 3 (Júnior masculí) i a les 12.30 h va tenir lloc també el partit entre el Canovelles BC "C" i el CB Fai Bigues (Júnior masculí).
La tradicional botifarrada de germanor es va celebrar cap a les 15 h del mig dia darrera del pavelló nou, amb suculents postres gràcies a les receptes cada any més innovadores i llamineres de les mares dels esportistes.
Havent dinat, diversos jugadors (de la categoria cadet en endavant) van oferir entre focus de colors un entretingut concurs intern de triples per tot el públic a l'interior del pavelló, un acte que tornava a omplir les grades de gom a gom. Un cop acabat el concurs, els jugadors es van organitzar a la pista per realitzar la tradicional presentació dels equips i fer la foto oficial de l'acte.
La presentació de la nova temporada va finalitzar amb un interessant partit de lliga de l'equip sènior femení, disputat a les 20 h aproximadament, que va enfrontar al Canovelles BC i el CB Granollers "B", en el descans del qual es va fer una rifa de material esportiu.
Diversos aficionats a un partit de LEB ORO a Vic
Dissabte passat, 15 de novembre, el Club va organitzar, a més, una sortida a Vic per presenciar el partit de Leb Oro (categoria que precedeix a l'ACB) entre el CB Vic i el CB León. La sortida va ser un èxit i hi van assistir més d'una trentena d'aficionats i aficionades de Canovelles.