Pluja de marques personals a la Mitja Marató de Granollers

Dijous, 6 de febrer de 2014
Més duna cinquantena de corredors del Club Atletisme Canovelles van participar a la Mitja Marató, el Quart de la Mitja i la Minimarató de Granollers

Els atletes del Club Atletisme Canovelles han superat les seves marques en gran Mitja Marató, el Quart de la Mitja i la Minimarató de Granollers, celebrada el passat 2 de febrer. Destaca el 9è lloc de la general dAnna Riera i el 4rt lloc dAndrés Campoy, al quart de la Mitja. A la Minimarató van guanyar Paula Hernández i Albert González, Adam Mounim va quedar segon i Irene Perales i Pau Corral van ocupar la 3a plaça.

Respecte al Campionat de Catalunya de mitja marató, els resultats han quedat de la següent manera: Anna Riera es converteix en Campiona de Catalunya de Mitja Marató vet-45, Mari Martínez és 3a de Catalunya vet-40, José Corral queda 3r de Catalunya vet-45 i Alfonso Guillén, 7è de Catalunya vet-35. 

CAMPIONAT DE CATALUNYA DE MARXA

Antonio Membrive del Club Atletisme Canovelles va quedar campió de Catalunya vet-60 i José Perales, sostcampió de Catalunya vet-40. 

Gran actuació dAndrés Campoy y Youssef Essabani

L1 de febrer va celebrar-se també el campionat de Control en Pista Coberta en el qual Andrés Campoy (que va aconseguir la millor marca personal) i Youssef Essabani (rècord del club) van quedar-se a poc més dun segon de la mínima pel Campionat dEspanya de pista coberta. Del jove atleta Youssef Essabani, cal destacar també la gran actuació al Cros Internacional Memorial Juan Muguerza dElgoibar, celebrat el passat 12 de gener. El jove atleta, que va ser escollit per la Federació Catalana dAtletisme per participar al cros, va quedar segon en la categoria infantil amb un temps de 10 35.

  • Adjuntem els resultats de la Mitja Marató i el campionat de Control de Pista Coberta.

 

Darrera actualització: 22.02.2017 | 12:41