Multitudinària festa de fi de curs de lEscola Bressol Municipal Sant Jordi

Dilluns, 29 de juny de 2009

El passat divendres, 26 de juny, els petits de l'Escola Bressol Municipal Sant Jordi, conjuntament amb els seus pares, mares, amics, amigues i professores del centre, es van aplegar al pavelló del c. Diagonal per celebrar la festa de fi de curs amb balls, música i molta disbauxa!

Els infants d'un any de les classes dels Castelleres, Tortugues, Ocells, Dragonets i Marietes, van fer ballar al públic amb la divertida cançó  Si tu et vols divertir de Xesco Boix. Els infants de dos anys de les classes dels Gossos, Follets i Coales vestits amb els seus barrets de cowboy van animar a tothom amb la cançó de country Arriba, abajo. Els nens i nenes de dos anys de les classes dels Colors van demostrar que per ballar gitanes, com la Colla de Sant Antoni Abat, no cal ser massa gran i la classe dels Elefants, també grans dansaires, ban ballar El Patatuf.

Un cop totes les classes van fer la seva exhibició, al final de la jornada, van agrupar-se a la pista de ball tots els infants de dos anys per cantar i ballar plegats És l'hora dels adéus i rebre les orles corresponents al curs.

A l'acte va assistir l'alcalde de Canovelles, Josep Orive, i la regidora d'Educació, M. Lluïsa Prat.

 

Darrera actualització: 22.02.2017 | 12:08