Més de 700 atletes a la XXIII Cursa de Fons

Dimecres, 3 d’abril de 2013
Tot i la pluja, la 23a edició de la Cursa de Fons celebrada l1 dabril es va celebrar amb èxit a Canovelles

La carrera més participativa de lany va destacar novament per lalta participació: 725 atletes inscrits, 630 dels quals van finalitzar la cursa.  

A les 10 h i davant del pavelló Tagamanent, lalcalde va donar el tret de sortida als corredors denguany, que van iniciar el recorregut de 15 km pels trams dasfalt i els camins rurals de la cursa. La insipient pluja no va dificultar en excés la carrera als participants que, tot i alguna relliscada, van arribar a la meta satisfets.

El primer corredor en passar per la línia darribada va ser Ivan Limia (5152), seguit per Miki Solé (5213) i Marc Otero (5235). El pòdium femení va ser protagonitzat per M. Carmen Auñon (10107), Ester Guerrero (10239) i Anna Riera (10250). Els atletes locals van fer, per la seva part, una gran actuació: Jordi Martos va arribar a la meta amb un temps de 5529 i Rosi Garcia en 11334, classificats en 15a i 16a posició de la general respectivament.

Enguany i com a novetat, el Club Atletisme Canovelles, encarregat dorganitzar la cursa, va oferir als participants una tovallola exclusiva de la cursa de fons, així com entrepans i refrescos per reposar les energies un cop finalitzada la carrera.

Per gentilesa de KH-Lloreda, la Cursa de Fons va comptar també amb el premi a latleta de més edat, que va anar a parar a Isidor García, que va finalitzar la cursa amb 74 anys. A més, els cinc primers atletes locals masculins i femenins van guanyar un sopar gratis al bar-pizzeria Bocactoria.

Cursa de 5 km de Canovelles

A més de la Cursa de Fons, 109 atletes van participar a la Cursa de 5 km de Canovelles, que va tenir lloc just abans de la multitudinària Cursa de Fons. La classificació masculina va proclamar a Antonio Roldan guanyador, amb 1545 i la femenina a Irene Perales, atleta del Club Atletisme Canovelles, amb un temps de 2051. 

Darrera actualització: 22.02.2017 | 12:36