Aquesta nova edició de l'Avui Canovelles n.74 destaca per l'èxit del 1r Concurs de Tapes, el primer aniversari del CEM Thalassa i els monogràfics 'Tots sumem per Canovelles' i 'La responsabilitat de tenir un animal de companyia'.
Inclou també la nova programació de tardor del Teatre Auditori Can Palots, la mostra de cinema social i 'Mujeres de cine', que arriba a Canovelles amb tres grans operes primes: Planes para mañana, La Plaga i Evelyn; i tota l'activitat social de les entitats i associacions del municipi.
L'entrevista d'emprenedors està adreçada a Lluís Lloret, que ha ampliat el seu gimnàs al polígon Can Castells i l'entrevista de la contraporta, als joves organitzadors de la gran Trobada de joves 2013, que tindrà lloc a Canovelles els propers dies 1, 2 i 3 de novembre.
> Agafa l'Avui Canovelles de les teva bústia, acosta't a un equipament o descarrega-te'l aquí: AVUI CANOVELLES N.74 (setembre 2013)