L'Ajuntament redactarà el Pla de Mobilitat

Dilluns, 26 de gener de 2015
La redacció del projecte tindrà en compte l'opinió de col.lectius amb mobilitat reduïda del municipi per tal d'elaborar els punts febles que cal millorar.
 
En el termini d'un any, l'ajuntament tindrà la redacció del Pla de mobilitat del municipi que ha de permetre establir quines són les actuacions necessaries per tal que els equipaments públics siguin acessibles per a persones amb mobilitat reduïda, i les actuacions que s'han de fer a la via pública per tal de permetre que els ciutadans de Canovelles que tinguin dificultats de mobilitat puguin accedir als seus punts habituals.
 
La redacció del projecte tindrà en compte l'opinió de col.lectius, persones grans i persones de mobilitat reduïda del municipi per tal d'elaborar els punts febles que cal millorar.
 
Aquesta actuació s'enmarca dins l'oferta de la Diputació de Barcelona, Catàleg de Serveis 2014 de la Xarxa de Governs Locals 2012-2015 i està finançada en un 80% per la Diputació i un 20% per l'Ajuntament de Canovelles. El cost total de la redacció del Pla de Mobilitat és de 21.200 euros, dels quals la Diputació aporta 16.960 i l'Ajuntament 4.240 euros.
Darrera actualització: 22.02.2017 | 12:48