La trobada d'equips d'escola de bàsquet més gran que s'ha organitzat a Canovelles

Dimarts, 20 de maig de 2014
128 jugadors van participar el 17 de maig a la trobada d'equips d'escola organitzada per primera vegada a Canovelles pel Canovelles Bàsket Club.

Fomentar l'esport entre els més petits del poble era l'objectiu d'aquesta gran trobada, la més gran que s'havia fet mai a la comarca.

De les 10 a les 13 h, van disputar-se partits curts entre els equips d'escola participants: dos del Canovelles Bàsket Club, dos de Les Franqueses, dos de Lliçà d'Amunt, un de Lliçà d'Avall i un de l'Ametlla. Els petits de les diferents poblacions també compartir jocs a les pistes exteriors del pavelló Tagamanent, una ocasió ideal per conèixer i fer noves amistats i passar una estona divertida a l'aire lliure. El torneig es va tancar amb el lliurament de les medalles a tots els participants i l'homenatge als entrenadors dels jugadors i jugadores d'escola.

TORNEIG PRE-MINI DE BÀSQUET

El club també celebrarà, el 24 i 25 de Maig, la 5a edició del Torneig Pre-Mini amb més participants que cap altre any i també amb més jocs, diversió i activitats per a tots els jugadors i jugadores. 

Darrera actualització: 22.02.2017 | 12:42