Gran festa d'aniversari de Casa Nostra!

Diumenge, 12 d’abril de 2015
La celebració va comptar amb una obra de teatre, un vídeo resum dels 25 anys, una xocolatada infantil, animació de clown i lexhibició dels Diables i els Gegants

El Centre Obert Casa Nostra ha celebrat aquest dissabte, 11 dabril, els 25 anys d'història amb una gran festa al Teatre Auditori Can Palots, emotiva i protagonitzada per tots els nens i nenes que formen avui el Centre Obert.  

Moltes famílies que, duna manera o altre estan o han estat vinculades amb el Centre Obert Casa Nostra, van omplir el Teatre Auditori per celebrar laniversari dun dels centres amb  més història i més estimats de Canovelles.

La celebració va començar amb les paraules de lalcalde, José Orive, que va posar en valor la tasca tan important que fan, dia a dia, els professionals de Casa Nostra: Una feina que es fa poc a poc, sense fer massa soroll i que és dels projectes que em fan sentir més orgullós, va confessar lalcalde remarcant lobjectiu daquest centre obert: Aconseguir la igualtat doportunitats en la infància i fer possible el desenvolupament individual i comunitari de tots els nens i nenes del poble. I és que el Centre Obert, amb més de dues dècades dhistòria, és fruit de lesforç de moltes persones que, amb molta dedicació i il·lusió, han fet possible el que avui és Casa Nostra. Han passat moltes persones per Casa Nostra, molts tècnics i tècniques de lAjuntament, però vull destacar la Montse Domínguez, que va ser primera directora del Centre Obert i que avui continua sent tècnica municipal. La Raquel, la Sara i el Carles són avui en dia el motor del centre i els que acompanyen a la vintena de nens i nenes que formen Casa Nostra, els mateixos que, després del s parlaments, van sorprendre a tots amb una emotiva obra de teatre Casa Nostra, la fàbrica damics.

Després de lobra, que va sorprendre molt al públic assistent, les famílies van gaudir dun emocionant vídeo sobre els 25 anys del centre per,  després, sortir a la plaça Margarida Xirgu a tastar la xocolatada popular, riure amb lespectacle de clown a càrrec del Magus Agustí Margarit i lexhibició de la colla de Diables i els Gegants de Canovelles.

JORNADA PER A PROFESSIONALS

A banda daquesta festa, el Centre Obert va organitzar el 8 dabril, una jornada per a professionals amb l'objectiu de posar en valor la tasca del centre. La jornada, que va començar a les 9.30 h i va durar tot el matí, cva omptarà amb la visita de Josep Oliva Santiveri, diputat delegat de Benestar Social, Salut Pública i Consum, Igualtat i Ciutadania de la Diputació de Barcelona; José Orive, alcalde de Canovelles i Mercè Santmartí i Miró, directora general d'atenció a la infància i l'adolescència de la Generalitat de Catalunya.

Darrera actualització: 22.02.2017 | 12:48