La Cavalcada de Reis, que compta cada any amb la col·laboració de les entitats, associacions del poble i la ciutadania en general, es va iniciar a lAjuntament, on va tenir lloc la rebuda de Ses Majestats els Reis dOrient per part de les autoritats de lAjuntament, entre elles, lalcalde Josep Orive, que va ser lencarregat dentregar al rei Baltasar la clau que obria totes les portes de Canovelles.
La Cavalcada va tornar a fer palesa la forta empremta cultural, associativa i participativa del poble de Canovelles, que des de lany passat disposa de noves carrosses reials, creades pels joves participants del projecte Dinàmics-DINAMO, destinat a la inserció sociolaboral dels joves del municipi. Així, la cavalcada, gràcies a la forta participació de la ciutadania i les lluents carrosses reials distintives i plenes de color, va tornar a ser espectacular i seguida de molt a prop per grans i petits.
I és que a banda de les tres carrosses reials, la cavalcada va comptar, com cada any, amb una gran quantitat de carrosses decorades especialment per les entitats de Canovelles, que també van voler llençar caramels i portar algun que altre tros de carbó als petits més entremaliats del poble. LAjuntament agraeix especialment la col·laboració a lAssociació de veïns del barri Joan Miró, a lAvinguda Canovelles, a la Colla de Diables, a lHogar Extremeño, als Joves Col·laboradors, a la Colla Chic@s mil, a la Creu Roja, als tractoristes de Canovelles i també a lempresa BIMBO.
Un cop finalitzat el recorregut de Ses Majestats pels carrers del poble, centenars de nens i nenes van tenir el privilegi de pujar a lescenari de la plaça de la Joventut, decorat especialment per locasió amb els trons reials, les tres grans bústies i unes carpes de colors originals i noves daquest any. Els nens i nenes, acompanyats pels pares i mares, van poder saludar als Reis dOrient en persona, parlar amb ells i entregar la carta amb tots els seus desitjos per aquesta nit màgica.