El Lieder Càmera, Cor de Cambra, visita Can Palots

Dijous, 24 de novembre de 2011
Actuarà el diumenge 27 de novembre, a les 6 de la tarda, amb el concert "Cançó Bella, Cançó Nova". Un viatge per la música tradicional més popular.Concert patrocinat per UNNIM.

Direcció: Oriol Castanyer

Cant Coral

Cançó tradicional, cançó popular, són dos termes que sovint es confonen. De vegades un acaba transformant-se en laltre i a linrevés.

Música dautors com Lluís Llach, Serrat o Raimon, que va sonar amb força a la segona meitat del s.XX i que es va convertir ràpidament en cançó popular, en quelcom que es cantava a les cases, places i racons amagats quan les autoritats vigilaven. Però avui en dia aquesta música  ha anat, potser, més enllà, transformant-se gairebé en música tradicional, en tonades que a algú li sonaran, les podrà cantar però no podrà identificar-ne exactament lautor tot i saber que és una música coneguda.

Amb aquest programa volem unir les dues forces culturals que han mantingut lús del català en la música en els moments més difícils: el moviment coral català i el de la Nova Cançó, oferint-los un repertori que va del Rossinyol a La Gallineta.

Darrera actualització: 22.02.2017 | 12:16