La sirena instal.lada a l'escola Lledoner de Granollers sonarà a partir de les 10,20 per tal de realitzar un control acústic. És un simulacre i no comporta cap risc real a la població.
Canovelles es troba ubicat en un entorn amb un teixit industrial que és un motor econòmic del país i de Catalunya, configurat per empreses de molts sectors: construcció, comerç, hostaleria, indústria, etc. La indústria hi té un pes específic prou important, i és clar que, malgrat ser unes indústries molt segures, inevitablement comporten un cert risc. En aquest sentit, els ajuntaments de la comarca col·laboren amb la Direcció General de Protecció Civil de la Generalitat de Catalunya, amb el suport de les empreses afectades, per explicar a la població els riscos i les mesures de prevenció i protecció que cal seguir en cas dun hipotètic accident. El PLASEQCAT (Pla demergències del sector químic de Catalunya), te com a objecte disposar duna eina de resposta en situació demergència.
Les darreres setmanes s'ha realitzat una campanya informativa adreça a sectors de la població i a la ciutadania en general.
Informació sobre el risc químic