L’Ajuntament de Canovelles, acull a Can Palots el curs de formació per a Tècnics Esportius: Especialistes Esportius en Discapacitat Intel·lectual. Els dies 27 i 28
L’Ajuntament de Canovelles, com a seu formativa del Consell Esportiu del Consell Comarcal del Vallés Oriental, acull a Can Palots el curs de formació per a Tècnics Esportius: Especialistes Esportius en Discapacitat Intel·lectual. Els dies 27 i 28 de 9 a 14 a Can Palots i Pavellons esportius municipals el grup de 10-12 monitors, tècnics i professors reben les nocions teòriques i pràctiques per poder desenvolupar les classes d’educació física o esportives amb la participació inclusiva de persones amb diversitat funcional.
El curs està desenvolupat per la Cynthia González, veïna de Canovelles, llicenciada en Educació Física i especialista en diversitat funcional que pertany a l’Associació Demanoenmano que és l’organitzadora del curs en coordinació amb el Consell Esportiu i el propi Ajuntament de Canovelles.