Canovelles construirà un parc de 9.000 m2 a la zona de Can Xarlet

Dimarts, 17 de juny de 2014
L'alcalde, el regidor durbanisme i larquitecte municipal van presentar el projecte als veïns de la zona de Can Xarlet

Dilluns, 16 de juny, la Sala Polivalent del Teatre Auditori Can Palots va acollir la presentació del projecte urbanístic de remodelació de la zona de Can Xarlet, consistent en la creació dun parc i un pont sota la via del tren.

Les obres per a la construcció del nou parc de Can Xarlet començaran aquest setembre i suposaran la creació duna zona oberta de més de 9.000 m2 de superfície. Un parc que tindrà una zona verda enjardinada, una zona de bosc més intens, un espai de jocs infantils adequats a infants de diverses edats i una espai pavimentat per a desenvolupar activitats socials i culturals diverses. El parc, a més, disposarà duna zona tancada per a gossos i diversos trams pavimentats per passejar o anar amb bici, que connectaran la zona per diversos punts. El parc també disposarà també dun petit equipament social, duns 60 metres quadrats aproximadament .

Pel que fa al segon projecte, consisteix en la construcció dun nou pont sota la via del tren, que en aquest tram de Canovelles transcorre elevat i que unirà el carrer França amb el carrer Verge del Pilar i el Parc de la Pau, facilitant un nou accés i fent del poble un municipi més ben comunicat. La via del tren divideix el nostre poble en dos i el nou pont connectarà millor aquesta zona, va explicar lalcalde, que va avançar als veïns i veïnes que serà un pont similar al que es va construir al carrer Sant Jordi, transitat per cotxes i també per vianants.

L'Ajuntament ja ha aprovat el projecte de licitació de l'obra del parc i les bases que han de regular el projecte del pont. Tot plegat es finançarà amb contribucions urbanístiques i fons municipal, suposant un pressupost de 700.000 euros per a la construcció del nou parc i 800.000 euros per al nou pont.

Els veïns i veïnes van mostrar-se participatius davant el nou projecte i van expressar la seva opinió envers aquestes obres. Lalcalde, per la seva part, es va comprometre a tenir en compte les seves opinions.

 
Darrera actualització: 22.02.2017 | 12:42