Canovelles clou l'any amb la cursa Sant Silvestre, que arriba als 950 atletes!

Dimarts, 5 de gener de 2016
Youssef Essabani, atleta del Club Atletisme Canovelles de només 15 anys, va guanyar la cursa

L'Associació esportiva Ovelles Marxacans i el Club Atletisme Canovelles, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Canovelles, van ser els encarregats d'organtizar la cursa més esperada de l'any a Canovelles: la Sant Silvestre!  

Celebrada lúltim dia de lany, el 31 de desembre, la cursa de Sant Silvestre va tornar a ser un èxit, amb un recorregut de deu quilòmetres d'asfalt i sorra pels carrers de Canovelles i amb linici i la meta al pavelló municipal Tagamanent. L'edició d'enguany va aplegar 950 atletes al municipi, que van passar lúltim dia de lany practicant d'atletisme, alguns d'ells vestits amb gorros de Pare Noel.

Youssef Essabani, atleta de només 15 anys del Club Atletisme Canovelles va guanyar la cursa absoluta amb un temps de 3250 (rècord de la prova) i, pel que fa a les atletes femenines, va guanyar Ana Belén García, del Club Atletisme Granollers, amb un temps de 4049.

Tots els participants van rebre al finalitzar la cursa una bossa amb obsequis i un entrepa i refresc. Els 5 primers de la general, tant masculina com femenina, van rebre també premis.


Darrera actualització: 22.02.2017 | 12:54