Amb un dia de sol esplèndid, els membres de la penya motera Oveskan van tornar a reunir-se amb amics i aficionats a les motos de tot Catalunya el passat diumenge, 15 de novembre, al pavelló Tagamanent de Canovelles.
Lactivitat va tornar a ser tot un èxit de públic ja que van reunir-se unes 300 motos de 350 motoristes darreu de Catalunya superant la participació daltres edicions.
La trobada, organitzada amb el suport de lAjuntament de Canovelles, va començar a les 9 del matí, quan els motoristes van reunir-se al pàrking del pavelló Tagamanent, lloc on van quedar les motos exposades durant tot el dia. Després dun bon esmorzar es va celebrar la tradicional ruta motorista pels carrers del municipi.
Els inscrits a la trobada, van compartir també un dinar popular al pavelló, on shavien instal·lat diverses parades amb material, roba i complements relacionats amb el món de les motos. La ciutadania, daltra banda, es va anar acostant al pavelló durant tot el dia per veure daprop les motos exposades, algunes delles amb una decoració molt elaborada i cada any més original.
Després de dinar, es va realitzar el tradicional sorteig de material esportiu relacionat amb les motos: cascs, jaquetes de pell, mocadors i tota mena de complements.