Arriba la festa més divertida i esbojarrada de l'any de la mà de les comparses de Canovelles. Divendres, 8 de febrer, els alumnes de les escoles de Canovelles i lespai materno-infantil El Racó participaran a la Rua Infantil, que començarà a les 10 h. Dissabte, 9 de febrer, serà el torn de la Rua d'Adults, que enguany compta amb més participació que mai: un total de 26 comparses que recorreran Canovelles per fer-se amb el premi a la millor comparsa del 2013!
DIVENDRES 8 FEBRER
10 h. Carnaval Infantil: Rua pels carrers del poble.
19 h. Karaoke Invers: El Local.
DISSABTE 9 FEBRER
18 h. Rua de Carnaval: Recorregut: inici c. Indústria (davant de l'escola Congost), pl. de la Constitució, Molí de la Sal, Riera, Sèquia, Indústria i acaba a la pl. de la Joventut.
20 h. Discurs del Rei Carnestoltes i lliurament de premis: Pl. de la Joventut.
21 h. Ball amb discoteca: pl. de la Joventut.
23 h. Ball de disfresses organitzat per la Colla de Diables: El Campanar (entrada amb disfressa: 1 i sense disfressa:3 ).
AVIS:
Dissabte quedarà prohibit estacionar als carrers per on passarà la Rua de Carnaval, des de les 14 h a les 21 h.
El trànsit quedarà tallat de les 17 h a 18:30 h, el tram del carrer Indústria, des de la rotonda de la ronda Nord fins a la cruïlla amb carrer Diagonal. De les 19:30 h a les 20:30 h, quedarà tallat el tram del carrer Indústria de Sant Jordi fins a Molí de la Sal. També hi hauran talls alternatius a partir de les 18 h als carrers afectats per la Rua.
Disculpin les molèsties i gaudiu del Carnaval!